zondag 24 oktober 2010

Ter kennismaking

Zo, ik heb nu ook gevonden hoe een nieuw bericht te publiceren. Voor een absolute beginneling en digibeet, zo ver zo goed. Het zal nog even tijd nemen voor het helemaal naar mijn zin gaat en ik goed met zo'n blog overweg kan. Beschouw het maar als een soort van IQ test en een avontuur voor mezelf. Hou ervan zonder hulp mijn eigen boontjes te doppen. Dus bij voorbaat biedt ik nu alvast mijn excuses aan voor als het een keertje verkeerd gaat. Administratie is nooit mijn hobby of werk geweest. Maar de computer en het internet zijn geduldig.

Maar de aanleiding voor het starten van dit blog staat er. Mijn eerste bericht hierboven, en ik ben benieuwd naar uw eventuele reactie als daartoe een rede is. Verdere opmaak van deze blog laat ik maar achterwege. Vind ik volkomen onbelangrijk. De leesbaarheid (en om überhaupt dit blog te maken) staat voor mij voorop.

Dus mensen, voel u vrij en zeg wat u te zeggen hebt. Verder zie ik het wel en zal proberen iets terug te zeggen als daar een rede voor is. En zal zo vaak mogelijk mijn naam vergezeld laten gaan van de link hiernaartoe. Als ik weer ergens anders nodig moet reageren. Alles is beter dan stilzwijgende anonimiteit. Dus weet ik ook wel graag tegen wie ik terug praat. Maar als er een goede rede voor is is het ook weer niet zó belangrijk. Ikzelf ben nog nooit anoniem geweest of willen zijn. Sommige dingen zijn daar te belangrijk voor zo is mijn mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten